Bc. Tomáš Janík

Master's thesis

Marketingová strategie

Marketing Strategy
Abstract:
Diplomová práce Marketingové strategie představuje návrh řešení vhodných marketingových strategií pro zákaznické portfolio pro obchodní společnost BM s.r.o. Portfolio tvoří dva hlavními segmenty, vysokopevnostní materiály a frikční produkty. Byla provedena analýza těchto zákaznických segmentů, detailně na segmentu frikční produkty. Byly navrhnuty varianty marketingové strategie na období konjuktury …more
Abstract:
The thesis Marketing Strategies deals with a proposal for solutions to appropriate marketing strategies for the customer portfolio of for trading company BM s.r.o. The portfolio consists of two main segments, high strength materials and friction products. These customer segments were analyzed, detailing the segment of friction products. Variants of marketing strategy were proposed for the period of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2019
  • Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Reader: RNDr. Alois Vašek, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STING