Marketingový plán firmy Greiner packaging Slušovice s r.o., provoz KAVO II – Alice CHOVANČÍKOVÁ
Alice CHOVANČÍKOVÁ
Diplomová práce
Marketingový plán firmy Greiner packaging Slušovice s r.o., provoz KAVO II
Marketing plan for Greiner packaging company Slušovice s r.o. for its department KAVO II
Anotace:
Pokud chce jakýkoli podnik uspět v lítém konkurenčním boji, musí vědět jaké jsou jeho cíle, jakými prostředky těchto cílů dosáhne a s jakými náklady, což je náplní marketingového plánu. Tím je jednoznačně určena důležitost existence marketingového plánu. V této práci jsem se pokusila navrhnout marketingový plán pro společnost greiner packaging slušovice s.r.o. pro provoz KAVO II.Abstract:
To succeed in the strong competition fight, each company has to know what the targets are and what tools they should use to reach those targets and what it will cost {--} which is what a marketing plan is about. Without any doubt, this gives marketing plan its unique importace. In this theses I tried to set up a marketing plan for the department KAVO II of greiner packaging company slušovice s.r.o …víceKlíčová slova
Marketingový plán
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2005
Zveřejnit od: 9. 5. 2010
Identifikátor:
2084
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHOVANČÍKOVÁ, Alice. Marketingový plán firmy Greiner packaging Slušovice s r.o., provoz KAVO II. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 05. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 5. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta technologickáPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta technologickáMagisterský studijní program / obor:
Chemie a technologie materiálů / Technologie a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová