Neuromarketing: emocionální apely v reklamách v odvětví cestovního ruchu – Bc. Simona Krejčová
Bc. Simona Krejčová
Diplomová práce
Neuromarketing: emocionální apely v reklamách v odvětví cestovního ruchu
Neuromarketing: emotional appeals in tourism advertising
Anotace:
Krejčová, S. Neuromarketing: emocionální apely v reklamách v odvětví cestovního ruchu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato diplomová práce se z neuromarketingového pohledu věnuje fenoménu emocionálních apelů, které jsou využívány v reklamách cestovního ruchu. Jedná se o apel dobrodružství, humor, klid, rodina, romance, strach a znechucení. Cílem práce bylo na základě marketingového …víceAbstract:
Krejčová, S. Neuromarketing: emotional appeals in tourism advertising. Diploma thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2023. This diploma thesis is focused on the phenomenon of emotional appeals used in tourism advertisements from a neuromarketing perspective. These appeals are adventure, humor, calm, family, romance, fear, and disgust. The goal of the thesis was to provide recommendations for the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
- Oponent: Michal Pšurný, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of emotional appeals in proposed online advertising
Jindřich Jiráček -
Emocionální apely v sociálních reklamách zaměřených na boj proti domácímu násilí
Anežka Karvanová -
Emocionální apely v kampaních UNICEF
Dagmar Nosálová -
Vizuální pozornost vůči emocionálním apelům v reklamě
Eliška Novotná -
Působení emocionálních apelů v sociální reklamě zaměřené na domácí násilí
Kristina Šlachtová -
Emoční apely a jejich využití v reklamě
Jan Valuch -
Klasifikační analýza emocionálních apelů na vzorku českých televizních reklam
Radka Káčerková -
Vnímání negativních emocionálních apelů v reklamě
Tereza Petrová