Zhodnocení marketingové strategie firmy Bruder na českém trhu a návrh nové komunikační strategie v České republice – Martina Náměstková
Martina Náměstková
Diplomová práce
Zhodnocení marketingové strategie firmy Bruder na českém trhu a návrh nové komunikační strategie v České republice
Marketing Strategy Evaluation of the Company Bruder at the czech market and New Communication Strategy Concept for the Czech Republic
Anotace:
Práce analyzuje marketingovou strategii firmy Bruder na českém trhu. Na základě rozboru stávající marketingové strategie, doporučení uvedených v odborné literatuře a dotazníkového šetření je vytvořen návrh na zlepšení stávající komunikační strategie.Abstract:
The thesis analyses the current marketing strategy of the company Bruder at the Czech market. The new communication strategy plan is based on current marketing strategy analysis, recommendations in the specialised literature and questionnaires filled up by respondents.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40256
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Soňa Gullová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NÁMĚSTKOVÁ, Martina. \textit{Zhodnocení marketingové strategie firmy Bruder na českém trhu a~návrh nové komunikační strategie v~České republice}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/luievf/. [citováno 2024-04-23]
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40256
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Strategie v řízení zdravotnického zařízení (SWOT analýza, koncepce, politika, tvorba a implementace strategie ve zdravotnickém zařízení)
David BESTA -
Soupeření s giganty - Strategie lokálních firem na globálním trhu.
Vendula Chvílová -
SWOT analýza a strategie podniku
Dušan MAREK -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Electronic Marketing in Small and Medium Business
Tugba Bozkurtová -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová