Martina Náměstková

Master's thesis

Zhodnocení marketingové strategie firmy Bruder na českém trhu a návrh nové komunikační strategie v České republice

Marketing Strategy Evaluation of the Company Bruder at the czech market and New Communication Strategy Concept for the Czech Republic
Abstract:
Práce analyzuje marketingovou strategii firmy Bruder na českém trhu. Na základě rozboru stávající marketingové strategie, doporučení uvedených v odborné literatuře a dotazníkového šetření je vytvořen návrh na zlepšení stávající komunikační strategie.
Abstract:
The thesis analyses the current marketing strategy of the company Bruder at the Czech market. The new communication strategy plan is based on current marketing strategy analysis, recommendations in the specialised literature and questionnaires filled up by respondents.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 10. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2014
  • Supervisor: Miroslava Zamykalová
  • Reader: Soňa Gullová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40256