Bc. Lucie Lichnovská

Diplomová práce

Spokojenost zákazníků v hotelu Centrum

Customer Satisfaction in Hotel Centrum
Anotace:
Cílem diplomové práce je vyhodnotit aktuální postavení hotelu Centrum a vytvořit návrhy produktů/služeb. Návrhy by měly hotelu pomoci získat lepší postavení na daném trhu. Teoretická část bude zaměřena na základní charakteristiky týkající se spokojenosti zákazníků a organizace hotelových služeb. Při zpracování praktické části bude charakterizován vybraný podnik, budou využity interní dokumenty a informace …více
Abstract:
The aim of the thesis is evaluated actual position of hotel and create product or service proposal. Proposal should help to the hotel receive better position in region. In theoretical part there will be characterised customer satisfaction and organization hotel services, including marketing mix. In practical part there will be characterized company, there will be evaluation of marketing research that …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/opb2z/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2020
  • Vedoucí: doc. Ing. Pavlína Pellešová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management