Bc. Lucie Lichnovská
Master's thesis
Spokojenost zákazníků v hotelu Centrum
Customer Satisfaction in Hotel Centrum
Abstract:
Cílem diplomové práce je vyhodnotit aktuální postavení hotelu Centrum a vytvořit návrhy produktů/služeb. Návrhy by měly hotelu pomoci získat lepší postavení na daném trhu. Teoretická část bude zaměřena na základní charakteristiky týkající se spokojenosti zákazníků a organizace hotelových služeb. Při zpracování praktické části bude charakterizován vybraný podnik, budou využity interní dokumenty a informace …moreAbstract:
The aim of the thesis is evaluated actual position of hotel and create product or service proposal. Proposal should help to the hotel receive better position in region. In theoretical part there will be characterised customer satisfaction and organization hotel services, including marketing mix. In practical part there will be characterized company, there will be evaluation of marketing research that …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/opb2z/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Pavlína Pellešová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Kokešová -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm
Denisa Kajnarová -
Spokojenost zákazníků kavárny: ekonomické a kulturní aspekty
Karolína Pleskačová -
Spokojenost zákazníků s nabídkou stravovacího zařízení v restauraci Ovečka
Luboš Konderla -
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Anastassiya Issakova