Spokojenost zákazníků v hotelu Centrum – Bc. Lucie Lichnovská
Bc. Lucie Lichnovská
Diplomová práce
Spokojenost zákazníků v hotelu Centrum
Customer Satisfaction in Hotel Centrum
Anotace:
Cílem diplomové práce je vyhodnotit aktuální postavení hotelu Centrum a vytvořit návrhy produktů/služeb. Návrhy by měly hotelu pomoci získat lepší postavení na daném trhu. Teoretická část bude zaměřena na základní charakteristiky týkající se spokojenosti zákazníků a organizace hotelových služeb. Při zpracování praktické části bude charakterizován vybraný podnik, budou využity interní dokumenty a informace …víceAbstract:
The aim of the thesis is evaluated actual position of hotel and create product or service proposal. Proposal should help to the hotel receive better position in region. In theoretical part there will be characterised customer satisfaction and organization hotel services, including marketing mix. In practical part there will be characterized company, there will be evaluation of marketing research that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/opb2z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Pavlína Pellešová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Kokešová -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm
Denisa Kajnarová -
Spokojenost zákazníků kavárny: ekonomické a kulturní aspekty
Karolína Pleskačová -
Spokojenost zákazníků s nabídkou stravovacího zařízení v restauraci Ovečka
Luboš Konderla -
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Anastassiya Issakova