Preference zákazníků při nakupování ve velkoformátových typech prodejen MO (hypermarket, diskont, supermarket apod.) v komparaci s nakupováním v malých prodejnách – Michael Černohouz
Michael Černohouz
Master's thesis
Preference zákazníků při nakupování ve velkoformátových typech prodejen MO (hypermarket, diskont, supermarket apod.) v komparaci s nakupováním v malých prodejnách
The buying preference of customers in large retail facilities (hypermarket, discount store, supermarket, etc.) compared to buying in small retail stores
Abstract:
Tato diplomová práce, která nese název Preference zákazníků při nakupování ve velkoformátových typech prodejen, se zabývá problematikou spotřebitelských a zákaznických preferencí v maloobchodních prodejnách.Je rozdělena do dvou částí - do části teoretické a do části praktické. Teoretická část poskytuje na základě využití poznatků z odborné literatury a dalších příslušných zdrojů přehled o zkoumané …moreAbstract:
The dissertation, that is called The buying preference of customers in large retail facilities (hypermarket, discount store, supermarket, etc.) compared to buying in small retail stores is dealing with consumers and customers preferences in retail stores.The dissertation is divided into two parts. The first part is a theoretical part and the second one is practical part. The theoretical part is based …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČERNOHOUZ, Michael. \textit{Preference zákazníků při nakupování ve velkoformátových typech prodejen MO (hypermarket, diskont, supermarket apod.) v komparaci s nakupováním v malých prodejnách}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2016. Available from: https://theses.cz/id/luwgut/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingový mix maloobchodní prodejny
Kristýna Charvátová -
E-shop jako další prodejní kanál maloobchodní kamenné prodejny firmy Móda Lena
René Nešetřil -
Retail development 4.0
Yang Yang -
Globalizace a prodejny potravin v lokalitě (případ prodejen s mléčnými produkty v Brandýse nad Labem)
Zuzana Jaworková -
Maloobchodní prodejny vietnamské komunity
Phuong Lan NGUYEN -
Maloobchodní prodejny vietnamské komunity
Phuong Lan NGUYEN -
Retail marketing a in-store promotion společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak s.r.o.
Michal Košťál -
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
František Kuděj
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights