Bc. Michal VRBA
Master's thesis
Municiáplní marketing
Municipal marketing
Abstract:
Tématem diplomové práce je municipální marketing. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. V první, teoretické části je definován pojem marketing a dále jsou blíže rozebrány pojmy teritoriální marketing a municipální marketing. Praktická část je zaměřena na municipální marketing malých městských obvodů velkého města, zvláště pak na používané nástroje komunikačního mixu. Cílem bylo zjistit, jaká je …moreAbstract:
The topic of the thesis is municipal marketing. The thesis is divided into two parts. In the first, theoretical part, the concept of marketing is defined and then the concepts of territorial marketing and municipal marketing are discussed in more detail. The practical part is focused on the municipal marketing of small municipal districts of a large city, especially on the tools used in the communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Vojtěch Kouba, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VRBA, Michal. Municiáplní marketing. Plzeň, 2021. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta právnická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta právnickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of LawMaster programme / field:
Public Administration / Public Administration
Theses on a related topic
-
Municipální marketing
Iveta KAVKOVÁ -
Teritoriální marketing na příkladu norských olympijských měst
Kristýna Kulhavá -
Teritoriální marketing jako nástroj pro zvyšování atraktivity měst
Lucie Herbočková -
Teritoriální marketing jako nástroj regionálního rozvoje
Veronika Říhová -
Městský marketing v Rožnově pod Radhoštěm
Marek Havran -
Municipální marketing
Iveta KAVKOVÁ -
Marketing of the Guimaras island (Philippines) concerning mango as a symbol of the region
Tadeáš Hrušovský -
Marketing a management měst a obcí
Michaela Panenková