Bc. Nikola Pail

Master's thesis

Strategický marketing jako nástroj permanentního růstu v online době s aplikací na malé a střední podniky

Strategical marketing as an instrument of permanent growth in the on-line age with application to small and medium enterprises
Abstract:
Cílem práce je analyzovat prostředí malých a středních podniků, navrhnout marketingovou strategii s využitím on-line nástrojů a technik a aplikovat ji ve vybraném podniku.
Abstract:
The aim of this study is to analyse the environment of small and medium-sized enterprises, to propose a marketing strategy with the use of on-line tools and techniques and apply them in a specified company.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 8. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Pail, Nikola. Strategický marketing jako nástroj permanentního růstu v online době s aplikací na malé a střední podniky. Pardubice, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management