Vliv cestování na volný čas spotřebitelů – Hoang Phong Trinh
Hoang Phong Trinh
Diplomová práce
Vliv cestování na volný čas spotřebitelů
The influence of travelling in consumer free-time
Anotace:
Diplomová práce se zabývá odkrytím segmentů české populace na základě jejich postojů k cestování, popisuje profily vzniklých segmentů a následně umožňuje čtenáři detailně pochopit chování těchto segmentů i v jiných aspektech volného času. Do výzkumu jsou zapojena data MML-TGI od agentury Median, zpracovaná prostřednictvím programu Data Analyzer. Pro postihnutí kritérií do významných a smysluplných …víceAbstract:
The diploma thesis reveals the segments of the czech population based on their attitudes towards travelling. It describes the profiles of the resulting segments and then enable the reader to have a detailed understanding of the behavior of these segments in other aspects of their free-time. The research will include MML-TGI data from Median agency, analyzed by Data Analyzer program. Factor analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80542
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2020
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Radek Tahal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80542
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Profil tržného segmentu ubytovacích a stravovacích služieb – manželské páry bez detí
Anna Česelková -
Analýza vybraného zákaznického segmentu z pohledu současného hotelnictví
Aneta Červinková -
Statistická analýza vývoje střevního mikrobiomu v prvním roce života
Lucie Bulantová -
Biomedical multiregional image segmentation with using of Local Mass method
Wusu Sorie Nanday Kamara -
Segmentation of esports audience and its marketing implications
Dominik Sagl -
Segmentace trhu prostředků na mytí nádobí
Klára Havránková -
Segmentace trhu snídaňových cereálií
Kamil Krupka -
Segmentace trhu videoher
Tomáš Radosta