Vliv influencerů na nákupní chování spotřebitele – Petra Rutová
Petra Rutová
Diplomová práce
Vliv influencerů na nákupní chování spotřebitele
The impact of influences on the consumer’s purchasing behavior
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o fenoménu online influencerů a jejich vlivu na nákupní chování spotřebitele. Zaměřuje se především na blogerky a youtubery, jejich vliv na rozhodování spotřebitele a také na nástroje marketingové komunikace, které na svým kanálech využívají. Cílem této práce je zjistit, zda youtubeři a blogerky mají vliv na nákupní chování spotřebitele a také jaké nástroje marketingové …víceAbstract:
This master thesis deals with the phenomenon of online influencers and their influence on consumer purchasing behavior. He focuses mainly on bloggers and youtubers, their influence on consumer decisions and also on the tools of marketing communication they use on their channels. The aim of this work is to find out whether youtubers and bloggers influence the purchasing behavior of consumers and also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76755
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Václav Stříteský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76755
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Influence of Packaging on Consumer Purchasing Behavior
Kateryna Zakharova -
The Influence of Branding on Consumer Purchasing Behavior: A Multi-Generational Comparison
Tomáš KOLÁŘÍK -
Využití influencer marketingu v cestovním ruchu
Michaela Kamarášová -
Vliv influencer marketingu na spotřebitelské chování
Markéta Hromková -
Blog jako marketingový nástroj malé a střední firmy
Monika Petrovická -
Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, příklady, náměty, doporučení
Aleš VÁVRA -
Firemní blog jako marketingový nástroj
Petra Lustigová -
Blog jako nástroj komunikace, podnikání a self-promotion
Tomáš DAVID