Petra Rutová

Diplomová práce

Vliv influencerů na nákupní chování spotřebitele

The impact of influences on the consumer’s purchasing behavior
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o fenoménu online influencerů a jejich vlivu na nákupní chování spotřebitele. Zaměřuje se především na blogerky a youtubery, jejich vliv na rozhodování spotřebitele a také na nástroje marketingové komunikace, které na svým kanálech využívají. Cílem této práce je zjistit, zda youtubeři a blogerky mají vliv na nákupní chování spotřebitele a také jaké nástroje marketingové …více
Abstract:
This master thesis deals with the phenomenon of online influencers and their influence on consumer purchasing behavior. He focuses mainly on bloggers and youtubers, their influence on consumer decisions and also on the tools of marketing communication they use on their channels. The aim of this work is to find out whether youtubers and bloggers influence the purchasing behavior of consumers and also …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Václav Stříteský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76755

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management