Pavla VÁLKOVÁ
Bakalářská práce
Nadaní žáci a jejich podpora
Talented Pupils and their Support
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá problematikou vzdělávání nadaných žáků. V teoretické části se práce zaměřuje především na pochopení podstaty nadání a vymezení základních pojmů spojených s touto problematikou. Snaží se o zmapování základních charakteristik nadaného dítěte a jeho specifických projevů a rozpoznávání či identifikaci rozumově nadaných dětí nejen ve školním prostředí. V neposlední …víceAbstract:
This Bachelor's thesis deals with a problems of education talented pupils. The theoretical part concentrates mostly on understanding the nature of a talent and identification of basic concepts which are associated with this topic. This dissertation work not only tries to identify the basic characteristics of a talented child and his/her specific behaviour in a school environment but also it tries to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Stanislava Hachová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VÁLKOVÁ, Pavla. Nadaní žáci a jejich podpora. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času KS + 4 sp.
Práce na příbuzné téma
-
Podpora nadaných žáků při vzdělávání
Gabriela Záveská -
Podpora regulace projevů chování mimořádně nadaných žáků při vzdělávání
Pavla TRIZNOVÁ -
Analýza geomorfologických poměrů Rejvízské hornatiny a její využití pro vzdělávání v rámci moderních metod výuky fyzické geografie se zaměřením na vzdělávání nadaných a podporu talentu
Pavel RUŠAR -
Podpora rozvoje nadaných žáků v běžných základních školách
Kateřina Ikráthová -
Podpora nadaných žáků na 1. stupni základní školy
Kristýna Bártková -
Názory pedagogů na poradenský systém pro žáky s narušenou komunikační schopností
Gabriela Kubíková -
Poradenský systém v ČR a jeho využívání žáky středních odborných škol
Petra Mücková -
Nadaný žák na 1. stupni základní školy v Jihočeském kraji.
Denisa SLABIHOUDKOVÁ