Vliv digitalizace na nákupní chování spotřebitelů – Natálie Rémanová
Natálie Rémanová
Bakalářská práce
Vliv digitalizace na nákupní chování spotřebitelů
The impact of digitalisation on consumer purchasing behaviour
Anotace:
Rémanová, N. Vliv digitalizace na nákupní chování spotřebitelů. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Účelem bakalářské práce bylo zjištění vlivu digitalizace na spotřební chování spotřebitelů generace Z. Zabývá se charakteristikou sociálních sítí a sledováním faktorů, které ovlivňují spotřební chování. Cílem bylo zjistit rozdíly mezi genera-cemi Y a Z. Výzkum probíhal na základě …víceAbstract:
Rémanová, N. The impact of digitalisation on consumer purchasing behaviour. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2024. The purpose of the bachelor thesis was to determine the impact of digitaliza-tion on the consumer behaviour of Generation Z consumers. It deals with the characteristics of social networking sites and the observation of factors that influ-ence consumption behaviour. The aim was …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2024
- Vedoucí: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
- Oponent: Veronika Antošová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Management obchodu a služeb / Management obchodní činnosti
Práce na příbuzné téma
-
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Consumer perceptions of Prime bevarages' marketing tools
Varvara Lazareva -
The Impact of Social Media Influencers Focused on Health on Marketing and Consumer Behavior on Instagram in Czech Republic
Dominik Ziegler -
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova