Vliv digitalizace na nákupní chování spotřebitelů – Natálie Rémanová
Natálie Rémanová
Bachelor's thesis
Vliv digitalizace na nákupní chování spotřebitelů
The impact of digitalisation on consumer purchasing behaviour
Abstract:
Rémanová, N. Vliv digitalizace na nákupní chování spotřebitelů. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Účelem bakalářské práce bylo zjištění vlivu digitalizace na spotřební chování spotřebitelů generace Z. Zabývá se charakteristikou sociálních sítí a sledováním faktorů, které ovlivňují spotřební chování. Cílem bylo zjistit rozdíly mezi genera-cemi Y a Z. Výzkum probíhal na základě …moreAbstract:
Rémanová, N. The impact of digitalisation on consumer purchasing behaviour. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2024. The purpose of the bachelor thesis was to determine the impact of digitaliza-tion on the consumer behaviour of Generation Z consumers. It deals with the characteristics of social networking sites and the observation of factors that influ-ence consumption behaviour. The aim was …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2024
- Supervisor: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
- Reader: Veronika Antošová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / specializace:
Trade and Services Management / Trade Management
Theses on a related topic
-
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Consumer perceptions of Prime bevarages' marketing tools
Varvara Lazareva -
The Impact of Social Media Influencers Focused on Health on Marketing and Consumer Behavior on Instagram in Czech Republic
Dominik Ziegler -
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova