Natálie Rémanová

Bachelor's thesis

Vliv digitalizace na nákupní chování spotřebitelů

The impact of digitalisation on consumer purchasing behaviour
Abstract:
Rémanová, N. Vliv digitalizace na nákupní chování spotřebitelů. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Účelem bakalářské práce bylo zjištění vlivu digitalizace na spotřební chování spotřebitelů generace Z. Zabývá se charakteristikou sociálních sítí a sledováním faktorů, které ovlivňují spotřební chování. Cílem bylo zjistit rozdíly mezi genera-cemi Y a Z. Výzkum probíhal na základě …more
Abstract:
Rémanová, N. The impact of digitalisation on consumer purchasing behaviour. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2024. The purpose of the bachelor thesis was to determine the impact of digitaliza-tion on the consumer behaviour of Generation Z consumers. It deals with the characteristics of social networking sites and the observation of factors that influ-ence consumption behaviour. The aim was …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2024
  • Supervisor: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
  • Reader: Veronika Antošová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta