Adam JELÍNEK

Bakalářská práce

Politická komunikace v politickém systému ČR - negativní kampaň

Political communication in political system of Czech Republic - Negative campaign
Anotace:
Cílem mé práce bude seznámit čtenáře s problematikou negativní kampaně v České republice. O negativní kampani, jako integrální části politického marketingu, se v českém politickém prostředí začalo poprvé mluvit ve spojení s ČSSD a volbami do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR v roce 2006 a jejím úspěchu v krajských volbách 2008, tzv. ?oranžovém tsunami?, kdy strana dosáhla vítězství ve všech krajích …více
Abstract:
The thesis (Political communication in political system of Czech Republic ? Negative campaign) focuses on negative campaign as integral part of political marketing in Czech Republic. Main aim of this work is to map the use of negative campaign in 2006 and 2010 parliamentary elections and 2006 regional elections and then verify the hypothesis about demobilizing influence of negative campaign on voters …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor: 38837

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Přemysl Rosůlek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JELÍNEK, Adam. Politická komunikace v politickém systému ČR - negativní kampaň. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 28. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická