Politická komunikace v politickém systému ČR - negativní kampaň – Adam JELÍNEK
Adam JELÍNEK
Bakalářská práce
Politická komunikace v politickém systému ČR - negativní kampaň
Political communication in political system of Czech Republic - Negative campaign
Anotace:
Cílem mé práce bude seznámit čtenáře s problematikou negativní kampaně v České republice. O negativní kampani, jako integrální části politického marketingu, se v českém politickém prostředí začalo poprvé mluvit ve spojení s ČSSD a volbami do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR v roce 2006 a jejím úspěchu v krajských volbách 2008, tzv. ?oranžovém tsunami?, kdy strana dosáhla vítězství ve všech krajích …víceAbstract:
The thesis (Political communication in political system of Czech Republic ? Negative campaign) focuses on negative campaign as integral part of political marketing in Czech Republic. Main aim of this work is to map the use of negative campaign in 2006 and 2010 parliamentary elections and 2006 regional elections and then verify the hypothesis about demobilizing influence of negative campaign on voters …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
38837
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Přemysl Rosůlek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JELÍNEK, Adam. Politická komunikace v politickém systému ČR - negativní kampaň. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 28. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Donald Trump a americké prezidentské volby - srovnání kampaní z let 2016 a 2020 na základě analýzy negativní kampaně se zvláštním zřetelem na Twitter
Tomáš KONOPÁSEK -
Politický marketing a komunální volby na Mostecku
Michaela Chaloupková -
Volby jako ritualizované posílení moci
Martin Drnek -
Americké prezidentské volby v roce 2016: Analýza negativních volebních spotů
Natálie MOTYKOVÁ -
Politická kampaň, sociální média a volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2017
Žaneta BIEDERMANNOVÁ