The construction and reproduction of ethnic and gender stereotypes in massively multiplayer online role-playing games (MMORPG) – Lukáš KOTAJNÝ
Lukáš KOTAJNÝ
Bakalářská práce
The construction and reproduction of ethnic and gender stereotypes in massively multiplayer online role-playing games (MMORPG)
The construction and reproduction of ethnic and gender stereotypes in massively multiplayer online role-playing games (MMORPG)
Abstract:
Tato práce se zabývá vytvářením a reprodukcí etnických a genderových stereotypů v online hrách na hrdiny pro obrovský počet hráčů (MMORPG). Hlavním cílem práce je identifikovat vizuální a jazykové komponenty, které přispívají k prosazování těchto stereotypů. Teoretická část je věnována představení MMORPG žánru, postavám v těchto hrách a interakcí mezi nimi. Dále se zabývá stereotypy a představuje kritickou …víceAbstract:
This thesis investigates the construction and reproduction of ethnic and gender stereotypes in massively multiplayer online role-playing games (MMORPGs). The primary objective of this thesis is to identify visual and linguistic components that contribute to the reinforcement of these stereotypes. The theoretical part focuses on the introduction of the MMORPG genre, characters in these games and interactions …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dominika Beneš Kováčová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOTAJNÝ, Lukáš. \textit{The construction and reproduction of ethnic and gender stereotypes in massively multiplayer online role-playing games (MMORPG)}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Filozofická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/lvjdc7/.
Jak správně citovat práci
KOTAJNÝ, Lukáš. The construction and reproduction of ethnic and gender stereotypes in massively multiplayer online role-playing games (MMORPG). Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Anglická filologie / Anglická filologie - Angličtina pro odbornou a profesní komunikaci
Práce na příbuzné téma
-
Korelační studie hráčů World of Warcraft na základě jejich povahových rysů
Marek Tlusťák -
World of Warcraft as a Tool for Second Language Acquisition
Vít Měřička -
The lexical complexity of ability and talent tooltips in World of Warcraft
Filip NIEDERBERGER -
The Language of the World of Warcraft Community
David Kurjan -
Zjednodušení digitálních her: případová studie World of Warcraft
Veronika Havelková -
Motivace a locus of control u hráčů World of Warcraft
Marek HRTOŇ -
Transmedial Storytelling in World of Warcraft
Anna ŠTĚPÁNOVÁ -
Motivace hráčů počítačové hry World of Warcraft v České republice
Martin Babarík