Markéta Ježková

Bakalářská práce

Cenová a produktová strategie pro rozvoj prodeje vozů ŠKODA AUTO a.s. v Chile

Price and product strategy for Škoda Auto, a.s. sales development in Chile
Anotace:
Práce se zaměřuje na analýzu automobilového trhu v Chile z pohledu produktu a ceny. Hodnotí současnou situaci společnosti ŠKODA AUTO a.s. na místním trhu a navrhuje změny cenové strategie, které by měly společnosti pomoci zvýšit objemy prodeje.
Abstract:
The work focuses on analysis of automobile market in Chile in terms of price and product. It also evaluates the current situation of ŠKODA AUTO a.s. on the local market and proposes changes in pricing strategies that should help to increase sales volumes.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Daniel Salava, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Ježková, Markéta. Cenová a produktová strategie pro rozvoj prodeje vozů ŠKODA AUTO a.s. v Chile. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 2. 6. 2020 dostupné: nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Bakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Dopravní management, marketing a logistika