Cenová a produktová strategie pro rozvoj prodeje vozů ŠKODA AUTO a.s. v Chile – Markéta Ježková
Markéta Ježková
Bakalářská práce
Cenová a produktová strategie pro rozvoj prodeje vozů ŠKODA AUTO a.s. v Chile
Price and product strategy for Škoda Auto, a.s. sales development in Chile
Anotace:
Práce se zaměřuje na analýzu automobilového trhu v Chile z pohledu produktu a ceny. Hodnotí současnou situaci společnosti ŠKODA AUTO a.s. na místním trhu a navrhuje změny cenové strategie, které by měly společnosti pomoci zvýšit objemy prodeje.Abstract:
The work focuses on analysis of automobile market in Chile in terms of price and product. It also evaluates the current situation of ŠKODA AUTO a.s. on the local market and proposes changes in pricing strategies that should help to increase sales volumes.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Daniel Salava, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ježková, Markéta. Cenová a produktová strategie pro rozvoj prodeje vozů ŠKODA AUTO a.s. v Chile. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 6. 2020 dostupné: nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix dealerství ŠKODA Unikom, a.s.
Adéla Špirková -
Marketingový mix a jeho realizace v procesu řízení podniku Škoda Auto
Jaromír Šetek -
Marketingový mix Škody Octavia v konkrétní firmě
Jiří Persein -
Marketingový komunikační mix ve společnosti ŠKODA - AUTO a.s.
Denisa Křepelová -
Marketingový mix a jeho aplikace v konkrétní účetní firmě
Libor Pěnkava -
Marketingový mix společnosti LOM PRAHA s.p.
Soňa Zoulová -
Marketingový mix Lešení Votápek
Viktor Votápek -
Marketingový mix Sportcentra Skalka
Zbyněk Šír