Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora – Bc. Kateřina Tivodarová
Bc. Kateřina Tivodarová
Master's thesis
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Marketing communication strategy of the town Kutna Hora
Abstract:
Diplomová práce se věnuje strategii marketingové komunikace města Kutné Hory. Cílem práce je zhodnocení této strategie a stanovení konkrétních návrhů na zkvalitnění marketingové komunikace města. V úvodu práce byly definovány základní termíny marketingu města, marketingové komunikace, marketingové strategie a online marketingu. V praktické části je zhodnocena marketingová strategie Kutné Hory, jsou …moreAbstract:
The master‘s dissertation is devoted to marketing strategy of Kutná Hora. The aim of the dissertation is to evaluate this strategy and detemine specific suggestions for improving the marketing communication of the city. Basic terms of city marketing, marketing communication, marketing strategies and online marketing were defined at the beginning of the dissertation. In the practical part marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2018
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/wbo4p/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2018
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Destination Management in the Tourism Industry (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie vybraného umělce se zaměřením na komunikační mix
Soňa Danihelová -
Využití komunikačnícho mixu u subjektů cestovního ruchu; Using of
Anna Lisina -
Marketingová strategie s důrazem na komunikační mix a následnou implementaci
Zdeňka Eichlerová -
Position de la marque Dermacol sur le marché tcheque du point de vue de la stratégie marketing et de communication
Petra RACHVALOVÁ -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová