Rizika specifických poruch učení u dětí s ADHD předškolního věku – Bc. Marcela ŠTĚPANÍKOVÁ
Bc. Marcela ŠTĚPANÍKOVÁ
Bakalářská práce
Rizika specifických poruch učení u dětí s ADHD předškolního věku
Risiks of specific learning disorders with pre-school children with the ADHD
Anotace:
V této bakalářské práci se snažím zjistit, zda včasné diagnostikování rizik specifických poruch učení u dětí s ADHD v předškolním věku, může mít vliv na zmírnění projevů poruch učení po vstupu do základní školy. Zmírnění těchto následků zajišťuje ?Metoda dobrého startu?, aplikovaná na děti v mateřské škole v předškolním roce. Ke zjištění zda došlo, k nějakému zlepšení slouží ?Test rizik poruch čtení …víceAbstract:
In this bachelor work I´m trying to find out, if the the early diagnosis of the risks of specific learning disabilities by the children with ADHD in preschool age can have influence on relief of this token after the elementary school entrance. Relief of this results provides ?Method of good start?, applied to the children in kindergarten in preschool year. To finding out if there are any improves is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2009
Zveřejnit od: 18. 12. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2010
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTĚPANÍKOVÁ, Marcela. Rizika specifických poruch učení u dětí s ADHD předškolního věku. Ostrava, 2009. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.12.2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Míra rizika poruch čtení a psaní u dětí předškolního věku se strabismem nebo amblyopií
Kateřina Fáčková -
Komunikační kompetence dětí v předškolním vzdělávání z hlediska možných rizik poruch čtení a psaní
Tereza MACKOVÁ -
ZJIŠŤOVÁNÍ RIZIKA PŘÍPADNÝCH SPECIFICKÝCH PORUCH UČENÍ U DĚTÍ V PŘÍPRAVNÉ TŘÍDĚ
Iveta HNYKOVÁ -
ZJIŠŤOVÁNÍ RIZIKA PŘÍPADNÝCH SPECIFICKÝCH PORUCH UČENÍ U DĚTÍ V PŘÍPRAVNÉ TŘÍDĚ
Iveta HNYKOVÁ -
Riziko vzniku specifických poruch učení u dětí s narušenou komunikační schopností
Martina LACINOVÁ -
Čtenářská gramotnost v předškolním vzdělávání se zaměřením na rizika poruch čtení a psaní u dětí v posledním ročníku mateřské školy.
Alexandra BERKYOVÁ -
Prevence a predikce specifických poruch učení v předškolním věku
Natálie SVOBODOVÁ -
Školní zralost u dětí předškolního období se zaměřením na rizika čtení a psaní
Jana STEGMÜLLEROVÁ