Kateryna Skutaru

Diplomová práce

Marketing in Public Space

Marketing in Public Space
Anotace:
This master’s thesis has the practical nature, because nowadays there are a lot of public spaces where people can spend their time and companies can apply various marketing strategies to promote goods and services. The aim of the research is to study the theoretical bases of marketing in public places. Investigate the most effective and innovative types of public marketing. Choose one of the types …více
Abstract:
This master’s thesis has the practical nature, because nowadays there are a lot of public spaces where people can spend their time and companies can apply various marketing strategies to promote goods and services. The aim of the research is to study the theoretical bases of marketing in public places. Investigate the most effective and innovative types of public marketing. Choose one of the types …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
  • Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
  • Oponent: prof. PhDr. Karel Lacina, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication