Tvorba projektů pro výuku programování v prostředí Unreal Engine 4 – Dominik PACLT
Dominik PACLT
Bakalářská práce
Tvorba projektů pro výuku programování v prostředí Unreal Engine 4
Creation projects for programming education in Unreal Engine 4 environmen
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje metodice výuky základů programování na druhém stupni ZŠ prostřednictvím prostředí Unreal Engine 4. Teoretická část se se zabývá popisem prostředí Unreal Engine 4, spolu se způsobem práce v něm. Dále je toto prostředí porovnáno z pohledu vhodnosti k výuce programování s prostředími Scratch a MakeCode. Praktická část obsahuje postup, kterým jsem vytvářel a ověřoval sadu úloh …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the methodology of teaching the basics of programming at the second stage of elementary school through the environment Unreal Engine 4. The theoretical part deals with the description of the Unreal Engine 4 environment, together with the way of working in it. Furthermore, this environment is compared in terms of suitability for teaching programming with Scratch and MakeCode …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jiří Vaníček, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PACLT, Dominik. \textit{Tvorba projektů pro výuku programování v prostředí Unreal Engine 4}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/lw38p9/.
Jak správně citovat práci
PACLT, Dominik. Tvorba projektů pro výuku programování v prostředí Unreal Engine 4. Č. Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Fu-ITu
Práce na příbuzné téma
-
Ověřování výukových materiálů pro výuku informatického myšlení v prostředí Unreal Engine 4
Dominik PACLT -
Ověřování výukových materiálů pro výuku informatického myšlení v prostředí Unreal Engine 4
Dominik PACLT -
Analýza po částech spojených užitkových funkcí v reálném herním prostředí
Stanislav Kubiš -
Aplikace objektového přístupu v programování MMORPG serveru, vývoj herního prostředí
Jan Tyle -
Implementace rozhodujících algoritmů a 2D mapy pro herní strategii v prostředí Unity
František Humpa -
Ověřování výukových materiálů pro výuku informatického myšlení v prostředí Unreal Engine 4
Dominik PACLT -
Vývoj 3D herní aplikace v Unreal Engine 4
Maksym Udovytskyi -
Vývoj nové herní aplikace pro virtuální realitu s použitím Unreal Engine 4
Ondřej Plíva
Název
Vložil
Vloženo
Práva