Krizový plán reklamy a podpory prodeje firmy po neplánované změně obchodní značky ve firmě Markis – Markéta Fedorová
Markéta Fedorová
Bachelor's thesis
Krizový plán reklamy a podpory prodeje firmy po neplánované změně obchodní značky ve firmě Markis
Abstract:
Práce popisuje přípravu plánu reklamy a podpory prodeje firmy po neplánované změně obchodní značky. Plán zahrnuje dílčí kroky procesu registrace nové obchodní značky firmy, SWOT analýzu firmy a jejího největšího konkurenta, analýzu trhu, finanční rozpočet, časový plán a charakteristiku a možnosti využití reklamních nástrojů. Práce je též věnována využití Internetu v reklamní kampani.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 12. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55147
Thesis defence
- Date of defence: 2016
- Supervisor: Josef Jablonský
- Reader: Radka Smrtková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FEDOROVÁ, Markéta. \textit{Krizový plán reklamy a podpory prodeje firmy po neplánované změně obchodní značky ve firmě Markis}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2007. Available from: https://theses.cz/id/lw46pf/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55147
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Podnikové informační systémy
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.