Markéta Fedorová

Bachelor's thesis

Krizový plán reklamy a podpory prodeje firmy po neplánované změně obchodní značky ve firmě Markis

Abstract:
Práce popisuje přípravu plánu reklamy a podpory prodeje firmy po neplánované změně obchodní značky. Plán zahrnuje dílčí kroky procesu registrace nové obchodní značky firmy, SWOT analýzu firmy a jejího největšího konkurenta, analýzu trhu, finanční rozpočet, časový plán a charakteristiku a možnosti využití reklamních nástrojů. Práce je též věnována využití Internetu v reklamní kampani.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 12. 2007

Thesis defence

  • Date of defence: 2016
  • Supervisor: Josef Jablonský
  • Reader: Radka Smrtková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/55147

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Podnikové informační systémy

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.