Krizový plán reklamy a podpory prodeje firmy po neplánované změně obchodní značky ve firmě Markis – Markéta Fedorová
Markéta Fedorová
Bachelor's thesis
Krizový plán reklamy a podpory prodeje firmy po neplánované změně obchodní značky ve firmě Markis
Anotácia:
Práce popisuje přípravu plánu reklamy a podpory prodeje firmy po neplánované změně obchodní značky. Plán zahrnuje dílčí kroky procesu registrace nové obchodní značky firmy, SWOT analýzu firmy a jejího největšího konkurenta, analýzu trhu, finanční rozpočet, časový plán a charakteristiku a možnosti využití reklamních nástrojů. Práce je též věnována využití Internetu v reklamní kampani.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 12. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55147
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2016
- Vedúci: Josef Jablonský
- Oponent: Radka Smrtková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55147
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Podnikové informační systémy
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.