Markéta Fedorová

Bakalářská práce

Krizový plán reklamy a podpory prodeje firmy po neplánované změně obchodní značky ve firmě Markis

Anotace:
Práce popisuje přípravu plánu reklamy a podpory prodeje firmy po neplánované změně obchodní značky. Plán zahrnuje dílčí kroky procesu registrace nové obchodní značky firmy, SWOT analýzu firmy a jejího největšího konkurenta, analýzu trhu, finanční rozpočet, časový plán a charakteristiku a možnosti využití reklamních nástrojů. Práce je též věnována využití Internetu v reklamní kampani.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 12. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2016
  • Vedoucí: Josef Jablonský
  • Oponent: Radka Smrtková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/55147

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Podnikové informační systémy

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.