Ing. Milena Charvátová

Bachelor's thesis

Vývoj značky a faktory, které ho ovlivňují - značka EIZO

Development of the brand and the circumstances that influence it - the brand EIZO
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je seznámit čtenáře se založením a vývojem značky, jejím fungováním na trhu, a představením možných principů, na jejichž základě se značka může stát úspěšnou. V obecné části práce se zabývám teorií vzniku a vývoje značky a uplatněním značky na trhu. Aplikační část pojednává o fungování značky v praxi. Pro svoji analýzu jsem si zvolila úspěšnou značku EIZO a pokusila jsem …more
Abstract:
The aim of this thesis is to familiarize readers with the foundation and development of brands, their functioning on the market and with the introduction of principles on which the brand can become successful. In general part, the work deals with theory of development and application of the brand on the market. The practical part deals with the functioning of the brand in practice. For its analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2012
  • Supervisor: PhDr. Iva Petrová
  • Reader: Ing. Tereza Dvořáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní