Ing. Milena Charvátová

Bakalářská práce

Vývoj značky a faktory, které ho ovlivňují - značka EIZO

Development of the brand and the circumstances that influence it - the brand EIZO
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je seznámit čtenáře se založením a vývojem značky, jejím fungováním na trhu, a představením možných principů, na jejichž základě se značka může stát úspěšnou. V obecné části práce se zabývám teorií vzniku a vývoje značky a uplatněním značky na trhu. Aplikační část pojednává o fungování značky v praxi. Pro svoji analýzu jsem si zvolila úspěšnou značku EIZO a pokusila jsem …více
Abstract:
The aim of this thesis is to familiarize readers with the foundation and development of brands, their functioning on the market and with the introduction of principles on which the brand can become successful. In general part, the work deals with theory of development and application of the brand on the market. The practical part deals with the functioning of the brand in practice. For its analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: Ing. Tereza Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní