Martina Cimpová

Diplomová práce

Problematika přeměny lokální značky Oskar na globální značku Vodafone

The issue of conversion of the local brand Oskar to a global brand Vodafone
Anotace:
Cilem me prace je udelat komplexni prehled o komunikaci lokalni znacky Oskar a pozdeji globalni znacky Vodafone se zamerenim na provedeny rebranding. Zamerim se na komunikaci reklamnich agentur, ktere pro operatora pracovaly a zanalyzuji jejich nejuspesnejsi reklamni kampane. Zamyslim se nad tim, zda byla premena znacky nutna, co operatorovi prinesla a co mu naopak vzala.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2008
  • Vedoucí: Jiří Mikeš
  • Oponent: Petra Kůlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/5983

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.