Martina Cimpová

Master's thesis

Problematika přeměny lokální značky Oskar na globální značku Vodafone

The issue of conversion of the local brand Oskar to a global brand Vodafone
Abstract:
Cilem me prace je udelat komplexni prehled o komunikaci lokalni znacky Oskar a pozdeji globalni znacky Vodafone se zamerenim na provedeny rebranding. Zamerim se na komunikaci reklamnich agentur, ktere pro operatora pracovaly a zanalyzuji jejich nejuspesnejsi reklamni kampane. Zamyslim se nad tim, zda byla premena znacky nutna, co operatorovi prinesla a co mu naopak vzala.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2008
  • Supervisor: Jiří Mikeš
  • Reader: Petra Kůlová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/5983

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.