Problematika přeměny lokální značky Oskar na globální značku Vodafone – Martina Cimpová
Martina Cimpová
Master's thesis
Problematika přeměny lokální značky Oskar na globální značku Vodafone
The issue of conversion of the local brand Oskar to a global brand Vodafone
Anotácia:
Cilem me prace je udelat komplexni prehled o komunikaci lokalni znacky Oskar a pozdeji globalni znacky Vodafone se zamerenim na provedeny rebranding. Zamerim se na komunikaci reklamnich agentur, ktere pro operatora pracovaly a zanalyzuji jejich nejuspesnejsi reklamni kampane. Zamyslim se nad tim, zda byla premena znacky nutna, co operatorovi prinesla a co mu naopak vzala.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/5983
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2008
- Vedúci: Jiří Mikeš
- Oponent: Petra Kůlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/5983
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.