Problematika přeměny lokální značky Oskar na globální značku Vodafone – Martina Cimpová
Martina Cimpová
Master's thesis
Problematika přeměny lokální značky Oskar na globální značku Vodafone
The issue of conversion of the local brand Oskar to a global brand Vodafone
Abstract:
Cilem me prace je udelat komplexni prehled o komunikaci lokalni znacky Oskar a pozdeji globalni znacky Vodafone se zamerenim na provedeny rebranding. Zamerim se na komunikaci reklamnich agentur, ktere pro operatora pracovaly a zanalyzuji jejich nejuspesnejsi reklamni kampane. Zamyslim se nad tim, zda byla premena znacky nutna, co operatorovi prinesla a co mu naopak vzala.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/5983
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2008
- Supervisor: Jiří Mikeš
- Reader: Petra Kůlová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/5983
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.