Analýza marketingové komunikace vybraných značek z České republiky a Ruské federace – Andrey Galstyan
Andrey Galstyan
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace vybraných značek z České republiky a Ruské federace
Analysis of marketing communication of selected brands from the Czech Republic and the Russian Federation.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace vybraných značek z České republiky a Ruské federace. Cílem práce je porovnat a zhodnotit efektivitu a účinnost marketingových strategií a nástrojů využívaných v obou zemích. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a teorie týkající se marketingové komunikace a analýzy trhu. V praktické části jsou provedeny konkrétní analýzy marketingových …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of marketing communication of selected brands from the Czech Republic and the Russian Federation. The aim of the thesis is to compare and evaluate the effectiveness and efficiency of marketing strategies and tools used in both countries. The theoretical part describes basic concepts and theories related to marketing communication and market analysis. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kl4df/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace online marketingové komunikace vybrané firmy
Šimeček Šimeček -
Optimalizace online marketingové komunikace společnosti Bass Portal s.r.o.
Nikola Fránová -
Optimalizace marketingové komunikace sportovního oddílu Tatran Střešovice
Martin Šindelář -
Optimalizace marketingové komunikace vybrané kavárny, restaurace nebo nočního klubu
Jana Suchá -
Optimalizace direct marketingové komunikace firmy New Flag s.r.o. v segmentu B2B
Kateřina Vodičková -
Optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace zdravotní pojišťovny
Lukáš Janeček -
Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace
Johana Houbová -
Současný stav CRM a marketingové komunikace a jejich optimalizace ve vybrané firmě
Lubor Pospíchal