Andrey Galstyan

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace vybraných značek z České republiky a Ruské federace

Analysis of marketing communication of selected brands from the Czech Republic and the Russian Federation.
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace vybraných značek z České republiky a Ruské federace. Cílem práce je porovnat a zhodnotit efektivitu a účinnost marketingových strategií a nástrojů využívaných v obou zemích. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a teorie týkající se marketingové komunikace a analýzy trhu. V praktické části jsou provedeny konkrétní analýzy marketingových …viac
Abstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of marketing communication of selected brands from the Czech Republic and the Russian Federation. The aim of the thesis is to compare and evaluate the effectiveness and efficiency of marketing strategies and tools used in both countries. The theoretical part describes basic concepts and theories related to marketing communication and market analysis. The …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
  • Vedúci: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní