Andrey Galstyan

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace vybraných značek z České republiky a Ruské federace

Analysis of marketing communication of selected brands from the Czech Republic and the Russian Federation.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace vybraných značek z České republiky a Ruské federace. Cílem práce je porovnat a zhodnotit efektivitu a účinnost marketingových strategií a nástrojů využívaných v obou zemích. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a teorie týkající se marketingové komunikace a analýzy trhu. V praktické části jsou provedeny konkrétní analýzy marketingových …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of marketing communication of selected brands from the Czech Republic and the Russian Federation. The aim of the thesis is to compare and evaluate the effectiveness and efficiency of marketing strategies and tools used in both countries. The theoretical part describes basic concepts and theories related to marketing communication and market analysis. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2023
  • Supervisor: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní