Interpretace výtvarného projevu v hermeneutickém pojetí – Kamila KRAUSOVÁ
Kamila KRAUSOVÁ
Bachelor's thesis
Interpretace výtvarného projevu v hermeneutickém pojetí
Interpretation of artistic pieces in hermeneutical approach
Abstract:
Tato práce je zaměřena na analýzu fenoménu uměleckého díla nahlíženého prostřednictvím divákovy interpretace, která je hlavním předmětem analýzy. Empiričtí diváci interpretovali dílo ve fázi nepoučenosti a hermeneutické poučenosti (seznámení diváka s metodou hermeneutické interpretace). Cílem je získání poznatků o změně v interpretaci empirickým divákem, kdy dochází k postupnému obohacení a prohloubení …moreAbstract:
The bachelor thesis titled Interpretation of artistic pieces in hermeneutical approach deals with analysis of the phenomenon of artistic work through the viewer's interpretation. Respondents interpreted the art piece in two phases: non-knowledgeable interpretation and knowledgeable interpretation (viewer was informed about the method of hermeneutic interpretation). Research includes knowledge about …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PaedDr. Jan Slavík, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KRAUSOVÁ, Kamila. Interpretace výtvarného projevu v hermeneutickém pojetí. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / Visual Culture in Education
Theses on a related topic
-
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
Lucie TIKALOVÁ -
Výtvarný projev jedinců s poruchou autistického spektra
Barbara Zemanová -
Výzkum dětského pojetí fenoménu rodiny u žáků mladšího školního věku.
Alice TICHÁ -
Zvuková krajina Brna jako výraz identity města
Karolína Segéňová -
Olomoucky biskup Karel z Lichtensteinu-Castelcorna na dálku mezi svymi: korespondenční vazby s (arci)biskupy a dalšími církevními aristokraty a jejich vyznam pro socializační a rodinné kariérní strategie
Zuzana PAŠTRNÁKOVÁ -
Zvyky a tradice španělských Vánoc, kulturní a sociální vyznam tohoto svátku
Jana Fajfrová -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková -
Význam peroneálních svalů pro klenbu nožní a jejich funkční význam ve vztahu ke stoji a chůzi v rámci nožní klenby
Hana CHLEBNÍČKOVÁ