Marketingová strategie firmy v oblasti stomických pomůcek – Lukáš Niederle
Lukáš Niederle
Diplomová práce
Marketingová strategie firmy v oblasti stomických pomůcek
Marketing Strategy of the Company in the Field of Stoma Care
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou analýzou specifického trhu zdravotnických stomických pomůcek ve Slovenské republice. Čtenář diplomové práce získá přehled o fungování trhu stomických pomůcek na Slovensku, seznámí se s jednotlivými analýzami, jež zkoumají detailněji mechanismy daného trhu a odhalují tržní příležitosti, které vedly k následnému zformulování funkční marketingové strategie, která …víceAbstract:
Diploma thesis solve marketing analysis of a specific market for medical devices for stoma care in the Slovak Republic. Thesis reader gets an overview of the functioning of the Slovakian stoma market, become familiar with the various analyzes that examine in more detail the mechanisms of the market and reveal market opportunities, which led to the subsequent formulation of functional marketing strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2017
- Vedoucí: Jiří Dvořák
- Oponent: Petr Pirožek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55017
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.