Olga Simonova

Diplomová práce

Brand Portfolio Strategy for Mergers and Acquisitions

Strategie portfólia značky pro fúze a akvizice
Anotace:
Práce se věnuje analýze hodnoty značky z pohledu zákazníka a firmy. Analyzuje se akvizice značky, její motivy, výhody y nevýhody. Teoretické základy se uplatňují ve druhé části práce, která se zabývá případovou studií akvizice Britské značky domácích spotřebičů
Abstract:
This study represents an analysis of theoretical frameworks around brand integration strategies after mergers and acquisitions. The theoretical part of the paper is dedicated to the importance of brand equity, motives and advantages of brand acqui-sition and defines possible frameworks for brand integration strategies. A case study has been conducted on the application of the possible brand integration …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2015
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Petr Král

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48074