Strategie vstupu společnosti UJP Praha a.s. na zahraniční trhy – Klára Klocová
Klára Klocová
Bakalářská práce
Strategie vstupu společnosti UJP Praha a.s. na zahraniční trhy
The Strategy of the Entrance of UJP PRAHA a.s. company into the Foreign Markets
Anotace:
Tématem bakalářské práce je strategie společnosti UJP PRAHA a.s. při obchodování na zahraničních trzích, případně při vstupu na nové trhy. Práce obecně pojednává o obchodní politice společnosti, jejíž součástí je analýza konkurenčního prostředí, výčet způsobů prodeje a propagace výrobků a také stručný přehled potřeb trhu. Další část práce se věnuje analýze odbytových možností, ze které vyplývají nejperspektivnější …víceAbstract:
The topic of this thesis is the commercial strategy of the company UJP PRAHA a.s. for trading in foreign markets, or possibly for entering new markets. The thesis generally deals with the company's commercial policy including the analysis of competitors, the list of methods of the products selling and promotion and also the brief overview of market needs. Another part of the thesis contains the analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30561
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2012
- Vedoucí: Soňa Gullová
- Oponent: Anna Klosová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30561
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Politika cen malých hotelů ve zvolené destinaci
Eduard Tumoyan -
Konkurenceschopnost v železniční dopravě
Robin Vodák -
Analýza cenové politiky na CZ expresním trhu a jejího vlivu na konkurenceschopnost jednotlivých hráčů
Petr Lukovský -
Cenová kalkulace jako součást cenové politiky firmy
Pavel Kadaňka -
Zahraniční odbyt výrobků pro stavební trh - orientace na klíčové zákazníky
Mojmír Nejezchleb