Klára Klocová

Bakalářská práce

Strategie vstupu společnosti UJP Praha a.s. na zahraniční trhy

The Strategy of the Entrance of UJP PRAHA a.s. company into the Foreign Markets
Anotace:
Tématem bakalářské práce je strategie společnosti UJP PRAHA a.s. při obchodování na zahraničních trzích, případně při vstupu na nové trhy. Práce obecně pojednává o obchodní politice společnosti, jejíž součástí je analýza konkurenčního prostředí, výčet způsobů prodeje a propagace výrobků a také stručný přehled potřeb trhu. Další část práce se věnuje analýze odbytových možností, ze které vyplývají nejperspektivnější …více
Abstract:
The topic of this thesis is the commercial strategy of the company UJP PRAHA a.s. for trading in foreign markets, or possibly for entering new markets. The thesis generally deals with the company's commercial policy including the analysis of competitors, the list of methods of the products selling and promotion and also the brief overview of market needs. Another part of the thesis contains the analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2012
  • Vedoucí: Soňa Gullová
  • Oponent: Anna Klosová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30561

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod