Social networks in hospitality – Bc. Ekaterina Kulikova
Bc. Ekaterina Kulikova
Bakalářská práce
Social networks in hospitality
Social networks in hospitality
Anotace:
Účelem této práce je ukázat, jak jsou důležité sociální sítě v pohostinství. Zkoumanými společnostmi byly hotely. Cílem zkoumání bylo poskytnout hotelům informace o možnostech, které se jim při užívání sociálních sítí nabízejí a jak na nich zlepšit svou přítomnost. Jsou poučeni o známých sociálních sítícíh, jako je Facebook, Instagram, Twitter a Pinterest, ale jsou jim též dány rady a doporučení ohledně …víceAbstract:
The purpose of this thesis was to show how important social networks are in hospitality industry. The target companies were hotels. The goal of the research was to provide them information about possibilities they have while using social networks and how to develop their presence on them. This is done by enlightening them about well-known social networks, such as Facebook, Instagram, Twitter and Pinterest …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/14387/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Martina Sochůrková
- Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KULIKOVA, Ekaterina. \textit{Social networks in hospitality}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/lx2ktv/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management
Práce na příbuzné téma
-
Use of agile marketing and social media to enhance website traffic volume and social networks account frequency exposure for SME's
Maria Ravoeva -
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
The Comparison of development in usage of Anglicisms in Slovak and Chinese Internet communication on social networks
Ivana Polaková -
Social networks and its marketing potential for enterprises
Karyna Kasperovych -
Possibilities of using of Facebook, Twitter and Google+ for ads in hospitality
Alena Grushetskaya -
Vliv wellness služeb na spokojenost zákazníků v EuroAgentur Hotels & Travel a.s.
Petr Šamánek -
Význam řízení změn v lázeňství v postcovidovém období ve spolupráci s Ensana Hotels v Mariánských Lázních
Anna-Maria Khoury -
Taxes on hotels and accommodation facilities in the European Union-selected region
Alena Zhmoydyak