Social networks in hospitality – Bc. Ekaterina Kulikova
Bc. Ekaterina Kulikova
Bakalářská práce
Social networks in hospitality
Social networks in hospitality
Anotace:
Účelem této práce je ukázat, jak jsou důležité sociální sítě v pohostinství. Zkoumanými společnostmi byly hotely. Cílem zkoumání bylo poskytnout hotelům informace o možnostech, které se jim při užívání sociálních sítí nabízejí a jak na nich zlepšit svou přítomnost. Jsou poučeni o známých sociálních sítícíh, jako je Facebook, Instagram, Twitter a Pinterest, ale jsou jim též dány rady a doporučení ohledně …víceAbstract:
The purpose of this thesis was to show how important social networks are in hospitality industry. The target companies were hotels. The goal of the research was to provide them information about possibilities they have while using social networks and how to develop their presence on them. This is done by enlightening them about well-known social networks, such as Facebook, Instagram, Twitter and Pinterest …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/14387/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Martina Sochůrková
- Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KULIKOVA, Ekaterina. \textit{Social networks in hospitality} [online].
Praha, 2016 [cit. 2021-02-25]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/lx2ktv/>.
Bakalářská práce.
Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s r.o..
Vedoucí práce Ing. Martina Sochůrková.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management
Práce na příbuzné téma
-
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Social networks and its marketing potential for enterprises
Karyna Kasperovych -
Possibilities of using of Facebook, Twitter and Google+ for ads in hospitality
Alena Grushetskaya -
Analysis of Baby Friendly Hotels in the City of Prague
Sebastian Armentano -
Spa and wellness services provided by selected resort hotels - impact on the competitiveness of particular complex
Daria Soldatenkova -
Spa and wellness services provided by selected resort hotels - impact on the competitiveness of a particular complex
Dana Novikava