Jana Čabrádková

Diplomová práce

Získávání a výběr zaměstnanců do call center v bankovnictví (Specifika České republiky vs. Nový Zéland)

Recruitment and selection of employees to the call centre in banking (specificity of the Czech Republic vs. New Zealand)
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou procesu získávání a výběru zaměstnanců z pohledu personalistiky. Úkolem práce bylo představit Českou republiku a Nový Zéland, charakterizovat jejich bankovní sféru, zanalyzovat celý proces získávání a výběru zaměstnanců na pozici telefonního bankéře do útvaru Telefonního centra ve dvou mezinárodních bankách působících v odlišných částech světa a na různých trzích …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the process of recruiting and selecting staff from the personnel management point of view. The thesis describes the Czech Republic and New Zealand, characterizes their banking systems, analyses the process of recruiting and selecting for the position of Customer Service Representative, Phone Assist and Cards Inbound into the Call Centre Group at two international banks …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 10. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 9. 2009
  • Vedoucí: Zuzana Dvořáková
  • Oponent: Otakar Němec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15101