Markéta Oudesová

Master's thesis

Marketingová studie vybraného památkového objektu

Marketing study of a chosen historic site
Abstract:
Diplomová práce „Marketingová studie vybraného památkového objektu“ se zabývá podobou rozšířeného marketingového mixu vybrané české památky nacházející se v Plzeňském kraji. Hlavním cílem práce je analyzovat pojetí zmiňované památky a jejího bezprostředního okolí z hlediska produktu, ceny, propagace a dalších složek marketingového mixu služeb. Teoretická část zahrnuje vymezení základních pojmů v oblasti …more
Abstract:
The thesis „Marketing study of a chosen historic site“ deals with an extended marketing mix of a chosen historic site. The aim of the thesis is to analyse the concept of the mentioned historic site and its surroundings from the point of view of product, price, promotion and other parts of the marketing mix of services. The theoretical part deals with the determination of basic terms related to tourism …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 6. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2018
  • Supervisor: Jarmila Indrová
  • Reader: Zuzana Kvítková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72436

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch