Analýza faktorů ovlivňujících strategii zavádění modelu na nový trh – Bc. Ondřej Pech
Bc. Ondřej Pech
Master's thesis
Analýza faktorů ovlivňujících strategii zavádění modelu na nový trh
Analysis of factors affecting the strategy of introducing a model to a new market
Abstract:
Diplomová práce byla zaměřena na analýzu budoucího vstupu automobilky na zahraniční trh s elektromobily. V práci jsou uplatněny jednotlivé analýzy a strategie vstupů, které jsou podpořeny životním cyklem produktu a přijetím inovace z pohledu uživatele elektromobilu na konkrétním trhu. V rámci konzultace s managementem ve ŠKODA AUTO a.s. zastupující vstup automobilky na nové trhy byla definována matice …moreAbstract:
The diploma thesis was focused on the analysis of the car company's future entry into the foreign market with electric cars. Individual analyzes and input strategies are applied in the work, which are supported by the product life cycle and the adoption of innovation from the point of view of the electric car user in a specific market. As part of the consultation with management at ŠKODA AUTO a.s. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 1. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 13. 2. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
- Reader: Iveta Němečková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Master programme / specializace:
Ekonomika a management / International Marketing
Theses on a related topic
-
Vliv vnějších faktorů na vstup nové lékárny na trh v České republice
Arina Kaplun -
Vstup značky ŠKODA AUTO na nový trh
Daniel Klusáček -
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Vstup na zahraniční trh formou reexportu
Adam Charvát -
Vstup firmy Roivenue na nový zahraniční trh
Ruslan Panteleev -
Marketingové strategie kavárenského řetězce The Miners pro vstup na nový trh (Žilina)
Kristýna Semeráková -
Vstup firmy na zahraniční trh jako konkurenční výhoda
David Chalupa -
Příprava vstupu firmy na nové trhy z pohledu marketingu
Lucia Tóth Bariaková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Švejdar, L.
3/1/2023