Marketingová strategie a opatření pro posílení postavení firmy J a P Pavlátovi na trhu – Ing. Michal Pavlát
Ing. Michal Pavlát
Diplomová práce
Marketingová strategie a opatření pro posílení postavení firmy J a P Pavlátovi na trhu
The marketing strategy and measures for strenghtening the position of the company J a P Pavlátovi on the market
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 6. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/snwxx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2007
- Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.